پیشنهاد سردبیر

اتفاق‌های جنجالی در عصر آخرین روز تابستان در باشگاه استقلال، منجر به واکنش مستقیم رئیس هیئت مدیره آبی‌ها شد.

اخراج سریع‌السیر حقدوست از باشگاه؛ نکونام زیر چتر شهریاری

به گزارش قدس آنلاین،احمد شهریاری که به‌ندرت در محافل خبری ظاهر شده و یا به صحبت پرداخته است، در نهایت تصمیم گرفت شخصاً به قائله پیش آمده ورود کند.

عصر دو روز پیش بود که به خبرنگاران اطلاع داده شد داوود حقدوست، مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال اقدام به برگزاری یک نشست خبری کرده و طی آن، به انتقادات عجیبی از جواد نکونام و برخی اطرافیان او پرداخت و حتی نام برادر سرمربی تیم را نیز بر زبان آورد.

اظهارات عجیب حقدوست که به نظر نمی‌رسد نسبت به جایگاه و سبقه‌اش در استقلال، در حیطه وظایفش بوده باشد، سبب واکنش شبانه جواد نکونام شد و او در گفت‌وگو با رسانه‌ها، به انتقاد شدید از مدیرعامل تیم پرداخت و حتی تهدید کرد جملاتی را به زبان خواهد آورد که فرشید سمیعی برای همیشه از فوتبال برود.«به نظرم سال ۱۳۹۱ که من در استقلال بازی می‌کردم، سال ۱۳۹۲ ما جام گرفتیم. حالا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲، یعنی ۱۰ سال گذشته است و حدوداً ۲۵ تا 30 جام برگزار شده است. استقلال از این جام‌ها چند تا را برده است؟ متأسفانه ما استقلالی‌ها از این وضعیت ناراحتیم. اما تمامی این حواشی و مشکلات سبب شده من بیایم و بایستم و کارم را انجام دهم. این‌ها منتظر بودند که ما به الغرافه ببازیم. خب اگر می‌باختیم می‌نوشتند استقلال باخته، نه جواد نکونام. حالا هر کسی هم مربی تیم باشد. شما ببینید، ما بازی کردیم و دیروز یک نفر از باشگاه دنبال تیم نبوده است؛ منظورم از مدیران باشگاه است. مگر می‌شود مدیرعامل تیم دنبال تیم نباشد؟ اصلاً ایشان کجا هستند؟ از آن موقع تاکنون، هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌اند. بازیکنان من به خدا نمی‌دانند امسال چه باید بکنند. آن‌ها هنوز یک درصد از پولشان را نگرفته‌اند. یک سری از بازیکنان، حتی پول پارسالشان را هم دریافت نکرده‌اند و تعدادی هم منتظر پرداخت چک‌هایی هستند که قول داده شده بود، اما عملی نشده است».

حواشی و جنجال‌ها و وخامت اوضاع به حدی شدید بود که منجر به دخالت مستقیم احمدی شهریاری شد و با جملاتی که رئیس هیئت مدیره استقلال به زبان آورده، از فرشید سمیعی خواسته شده اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد که به نظر می‌رسد منجر به لغو حکم مشاوره حقدوست شود.

در این بین می‌توان گفت شهریاری از میان نکونام و سمیعی، به حمایت از سرمربی تیم پرداخته که البته این موضوع را به صورت رسمی و علنی اعلام نکرده و به نظر می‌رسد پس از دربی پایتخت، شاهد تغییرات مهمی در باشگاه استقلال باشیم.

به هر شکل، رئیس هیئت مدیره استقلال در صحبت‌هایی کوتاه اما رسمی به اتفاقات استقلال واکنش نشان داد. احمد شهریاری رئیس در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

وی با اشاره به اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص جواد نکونام توضیح داد: قطعاً این رفتار مورد قبول هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

احمد شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تأکید دوباره بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

باشگاه استقلال هم اطلاعیه‌ای را در صفحات رسمی خود منتشر کرد و از ممنوع المصاحبه بودن عوامل تیم خبر داد. در متن این بیانیه آمده است: با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، کلیه معاونان، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا پس از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانه‌ها منع شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.